انواع کفپوش و تجهیزات ورزشی آکام

کفپوش ورزشی زیر فوم دار

کفپوش ورزشی زیر فوم دار

کفپوش ورزشی زیر فوم دار ، یکی از بهترین کفپوش ها برای كاربردهای ورزشی در ایران است. این کفپوش از لایه هایی از فوم تشکیل شده. و به همین دلیل بسیار انعطاف پذیر است.

و می‌‌تواند در مقابل ضربه و جذب شوک موثر باشد. بسیاری از مدیران ورزشی از کفپوش فوم دار ورزشی در سالن های ورزشی چند منظوره استفاده می‌کنند.

به این ترتیب ورزشکاران می‌توانند. چندین رشته ورزشی مانند بدنسازی.والیبال، فوتسال و … را در یک سالن انجام دهند. با همه اینها کفپوش های فوم دار ورزشی، ضخامت های متفاوت دارند. و معمولا هر ضخامتی برای کاربردی خاصی استفاده می‌شود.

 

کاربرد کفپوش ورزشی زیر فوم دار

 

از این نوع کفپوش ها می توان در مکان های مختلفی استفاده نمودو. اما با توجه به خاصیت ارتجاعی و منعطفی که این نوع  از کفپوش ها دارند. از آنها بیشتر در سالن های ورزشی مانند فوتسال ، بسکتبال یا والیبال استفاده می شود.
این نوع کفپوش ها در صورت زمین خوردن ورزشکار. از آسیب جدی به آنها جلوگیری می کند.

 

انواع کفپوش فوم دار

 

کفپوش زیر فوم دار ورزشی، یکی از بهترین کفپوش ها برای كاربردهای ورزشی در ایران است. این کفپوش از لایه هایی از فوم تشکیل شده. و به همین دلیل بسیار انعطاف پذیر است. و می‌‌تواند. در مقابل ضربه و جذب شوک موثر باشد.

بسیاری از مدیران ورزشی از این نوع کفپوش های ورزشی  در سالن های ورزشی چند منظوره استفاده می‌کنند. به این ترتیب ورزشکاران می‌توانند. چندین رشته ورزشی مانند بدنسازی، والیبال، فوتسال و … را در یک سالن انجام دهند.

با همه اینها کفپوش های زیر فوم دار ورزشی، ضخامت های متفاوت دارند. و معمولا هر ضخامتی برای کاربردی خاصی استفاده می‌شود.

بر حسب ضخامتی که دارند نام گذاری می شوند. و ضخامت آنها متفاوت می باشد.
به عنوان مثال انواع کفپوش های زیر فوم دار با ضخامت 5 ، 5/5، 6، 6/5 و 7 میلی متر موجود می باشند. که دارای زیر سازی نصب و خط کشی هستند.

 

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن کفپوش-تاتامی-15-1024x683.jpg است
کفپوش آکام سالن

 

این کفپوش از چند لایه تشکیل شده اند؟

 

این نوع کفپوش ها از 4 لایه تشکیل شده اند که لایه اول که در برابر کثیفی و گرد و خاک مقاوم است از جنس  پلی یورتن بوده و لایه دوم از پی وی سی مقاوم در برابر انقباض و انبساط ساخته شده. است .
این کفپوش ها همچنین دارای دو لایه فوم نیز می باشند. که باعث مقاومت در برابر ضربات  در هنگام فعالیت های ورزشی می شود .

 

انواع کفپوش ورزشی فوم دار آکام سالن

 

کفپوش های پشت فوم دار ورزشی آکام سالن بر حسب ضخامتی که دارند، نام گذاری و البته قیمت گذاری می‌شوند. به عنوان مثال انواع کفپوش های زیر فوم دار با ضخامت 5 ، 5/5، 6، 5/6 و 7 میلی متر موجودند. که همگی آنها دارای زیرسازی نصب و خط کشی هستند.
این کفپوش ها به صورت رول هایی با عرض یک ونیم متر عرضه می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود تا بیشترین پوشش و کمترین پِرتی و اتلاف محصول در هنگام نصب صورت گیرد.

 

ویژگی های این محصول

 

این کفپوش ها در رنگ های بسیار مختلف و متنوعی تولید شده‌اند. تا بتوانند به خوبی نیاز باشگاه های ورزشی به انواع کفپوش را تامین کنند. به همین علت هم امکان تولید سفارشی کفپوش آکام سالن. با خط کشی های مناسب زمین های مختلف ورزشی اعم از والیبال فوتسال و… وجود دارد.
در مجموع کفپوش ورزشی آکام سالن. با توجه به قیمت مناسب.تنوع رنگ.نصب آسان. و کیفیت بالا یکی از بهترین گزینه ها. برای خرید کفپوش ورزشی سالن های ورزشی. ایرانی برای پوشاندن. کف باشگاه ها و ورزشگاه هاست.

لینک های مرتبط به کفپوش ورزشی

تماس با ما