انواع کفپوش و تجهیزات ورزشی آکام

پروژه های کف پوش سالن ورزشی :

کفپوش بانک صادرات :

پروژه ی سالن ارومیه  :

پروژه ی سالن مس سرچشمه  :

پروژه ی سالن مس رفسنجان  :

پروژه مس رفسنجان2

پروژه ی سالن حاج علی محمدی پور :

کفپوش ورزشی سالن چند منظوره غیانوری :

ورزشگاه 3000 نفری ساری :

پروژه ی زاهدان با خدا :

پروژه ی ایرانشهر :

پروژه ی امیرالمومنین شهرداری اصفهان :

سالن لیتیوم حداد اصفهان :

سالن هندبال یاسوج شکری :

سالن نابینایان کوثریاسوج 1:


نیمکت تماشاچی مسجد سلیمان:

سالن بدنسازی رفسنجان :

پروژه عراق :

کفپوش ریخته گری کارگران گرگان:

کفپوش مهد کودکی کیدزو:

سالن مجتمع رفاهی پتروشیمی زاگرس بندر سیراف

سالن هودر

پخش ویدیو

احتراماً به استحضار می رساند شرکت تولیدی ورزشی آکام پیچ فرد در راستای منویات چند سال اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی و اشتغال ،  فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات ورزشی اعم از کفپوش ورزشی، کفپوش ورزشی زیرفوم دار، کفپوش استاندارد ورزشی و… از سال 75 آغاز کرده و از حدود شش سال پیش بنا به نیاز کشور برای اولین بار اقدام به تولید کفپوش های سالن ورزشی کفپوش های pvc  و فوم دار طبی ورزشی چند منظوره (آماتور) با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب نموده است .

لازم به ذکر است این کفپوش های ورزشی دارای فوم ارتجاعی بوده که نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های ورزشی دارند. همچنین با توجه به آزمایشهای انجام شده توسط آزمایشگاه های معتبر کشور موفق به کسب استانداردهای لازم در زمینه کفپوش ورزشی و انواع کفپوش گردیده و با توجه به کیفیت بالای آن ، قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد .

 

آکام سالن اولین تولید کننده کفپوش فوم دار با رویه pvc


تولید ورزشی آکام مفتخر است که اولین تولید کننده کفپوش های فوم دار با رویه pvc دارای استاندارد فدراسیونی و گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد و همچنین به ساخت کلیه تجهیزات ورزشی اقدام نموده است و اینبار کفپوش فوم دار منحصر به فرد را عرضه می نماید و لذت را به ورزشکاران هدیه نموده است.

تماس با ما