انواع کفپوش و تجهیزات ورزشی آکام

کفپوش چند منظوره

کفپوش چند منظوره

کفپوش چند منظوره یک نوع پلیمر ترموپلاستیک است.  که در سالن های ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. این اهمیت به جایی رسیده است که طراحی , احداث , اجرا و نگه داری کفپوش به یک تخصص تبدیل شده است کفپوش چند منظوره دارای ویژگی هایی جهت استفاده در پارکینگ ها، سالن های چند منظوره والیبال، فوتسال، بسکتبال، هندبال و بسیاری از اماکن مختلف با تاییدیه های وزارت صنایع و معادن و فدراسیون های ورزشی و تاییدیه های جهانی FIBA و TUV و ایزو می باشد. تولیدی کفپوش آکام پیچ فرد فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات ورزشی سال ۷۵ آغاز کرد . و در حدود ۶ سال پیش بنا بر نیاز کشور به کفپوش سالن های ورزشی اقدام به تولیدی کفپوش ورزشی از کفپوش چند منظوره سالنی نموده است.

.

.

کفپوش چند منظوره چه مزایایی دارد ؟

.

  • ضربه گیری بالا که از آسیب ورزشکار جلوگیری میکند
  • چسبندگی زیاد کفپوش بر روی سطح زمین
  • رنگ بندی و سایز بالا دارد که باعث زیبایی سالن و طول عمر کفپوش میشود.
  • مقاومت در برابر آتش سوزی، قابلیت جذب ضربه و ارتجاعی بودن ، که آسیب به ورزشکار را به حداقل می رساند
  • .

    .

    .

    .

     نصب کف‌پوش چند منظوره به چه صورت است؟

    .

    در نصب و اجرای کفپوش سالن چند منظوره ، نکات حائز اهمیتی وجود دارد که رعایت آن برای گرفتن نتیجه ی مطلوب ضروری است.بهترین کفپوش ها بدون رعایت نکات فوق کارایی بهینه را نخواهد داشت. در ادامه برخی از این نکات را بررسی میکنیم:

    .

    .

    • قبل از نصب می بایست سطح زیر کار کاملا صاف و هموار شود.
    • بهترین دما برای نصب کفپوش های پی وی سی 20 تا 30 درجه سانتیگراد است.
    • در صورت وجود نم یا رطوبت تا خشک شدن کامل آن، از نصب کفپوش خودداری نمایید.
    • هنگام نصب کفپوش ، کف باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار،چربی،و مواد شیمیایی باشد . تا کفپوش پی وی سی به خوبی به کف بچسبد.

    .

    .

    .

    شرکت تولیدی ورزشی آکام پیچ فرد :

    .

     شرکت تولیدی ورزشی آکام پیچ فرد ، فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات ورزشی از سال 75 آغاز کرده و از حدود شش سال پیش بنا به نیاز کشور برای اولین بار اقدام به تولید کفپوش های سالن ورزشی کفپوش های pvc  و فوم دار طبی ورزشی چند منظوره (آماتور) با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب نموده است .

    لازم به ذکر است این کفپوش ها دارای فوم ارتجاعی بوده که نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های ورزشی دارند. همچنین با توجه به آزمایشهای انجام شده توسط آزمایشگاه های معتبر کشور موفق به کسب استانداردهای لازم در زمینه کفپوش گردیده و با توجه به کیفیت بالای آن ، قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد .

    تماس با ما