انواع کفپوش و تجهیزات ورزشی آکام

کفپوش فوم داریکی از انواع کف‌پوش است. که برای پوشاندن سطح سالن‌ها در ورزشهای مختلف استفاده میشود. نوع مختلف کفپوش فوم دار از مواد متفاوت درمکان‌ها و شرایط دیگری استفاده‌های متنوعی دارند.

انواع کفپوش فوم دار

کفپوش ساختمانی
کفپوش فوم دارورزشی
صنعتی
در این مقاله به بررسی دقیق کفپوش فوم دار برای شماهمراهان گرامی خواهیم پرداخت.

درباره این محصول

به لایه های انعطاف پذیری که روی کف زمین قرارگرفته و آن محل را میپوشاند ، کفپوش میگویند. کفپوش هابراساس.جنس ومتریالی که.ازآن.درست شده اند،دارای نوع مختلفی هستند.که هر کدام برای مکان مخصوصیی میباشد.

کفپوش ورزشی

به طورمثال درزمین های ورزشی از کفپوش های فوم دارودر مهدکودک از کفپوش مهد کودک استفاده میکنند. بعضی دیگرازکفپوش ها شامل کفپوش های فوم دار فضای باز ، و کفپوش های ساختمان های مسکونی استفاده میشوند.مانندپارکت،لمینت،موکت، سنگ مرمراست. در این مقاله میخواهیم به معرفی و بررسی سه نوع ازکاربردی ترین محصولات جانبی ورزشگاه ها که شامل کفپوش فوم دارورزشی،کفپوش مهد کودک و کفپوش فوم دارفضای است،بپردازیم.

انواع کفپوش

1-کفپوش فوم دار ورزشی

نوعی.کفپوش.است که از لایه هایی فوم مانندساخته شده است و به همین علت انعطاف پذیراست و میتواندعایق ضربه و شوک باشد. از این کفپوش ها به عنوان چندمنظوره که هم زمان چندرشته ورزشی مثل بدنسازی،والیبال،کاراته راپوشش میدهد،استفاده میشود.ازنظرضخامت کفپوش های فوم دارورزشی مختلف بوده و هرکدام از کفپوش ها کاربردهای متعددی دارند.

مزایای استفاده از این محصول

از ویژگی های این نوع کفپوش ها به قابل شستشو بودن،استحکام زیاد درمقابل قرار گیری دستگاه های بدنسازی روی آنها،رطوبت.مناسب دربرابرتعریق بدن ،به صرفه بودن هزینه تعمیر و نگهداری اشاره کرد.
استفاده از این کفپوش ها به علت انرژی برگشتی زیادحین انجام ورزش های کششی مناسب است.

2-کفپوش های فوم دار فضای باز

برای ورزش هایی که در فضای بازانجام میشوند،مانندتنیس،بدمینتون،دو و میدانی.کاربرددارد.زیرااین.نوع ازکفپوشهادارای دوام واستحکام.زیادی موقع قرارگرفتن در معرض شرایط جوی متفاوت مانندبارش برف و باران ویاتابشخورشیدبوده ودچارآسیب یا تغییررنگ.نمیشوند.

این کفپوش هاضخامت و ابعاد متفاوتی دارندودررنگ بندی های.متنوعی ارائه میشوند. ازویژگی های دیگر اینکفپوش ها میتوان به مقاومت.دربرابرضربه وکاهش.آسیب.بدن اشاره کرد.

نتیجه گیری:

ما در مجموعه آکام سالن به عرضه انواع کفپوش ورزشی باکیفیت و قیمت مناسب میپردازیم.بهترین نوع کفپوش مناسب شما را در محصولات خود داریم.آکام سالن چندین سال در زمینه فروش انواع کفپوش و وسایل و تجهیزات دیگر ورزشی فعالیت دارد.درصورت تمایل به خرید، میتوانیدبه وبسایت رسمی آکام سالن مراجعه کرده وسفارش خود را ثبت کنید.یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

55398139- 021 و09125342887

تماس با ما