انواع کفپوش و تجهیزات ورزشی آکام

همان طور که از نام کفپوش ورزشی می توان گفت به کفپوشی میگویند که در سالن های ورزشی سر پوشیده و یا سر باز مورد استفاده قرار میگیرد. تا با استفاده از آن بتوان میزان آسیب دیدگی ورزشکاران را به حداقل رساند. در حقیقت این محصول برای پوشش کف انواع سالن های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد.کفپوش ورزشی یکی از مهمترین وسایل مورد استفاده در سالن های ورزشی و باشگاه ها می باشد. برای انتخاب بهترین نوع کفپوش سالنی بایدبه یک سری از استانداردها موقع خرید توجه کرد.

این کفپوش ها دارای تنوع و گستردگی زیادی هستند. برای هر یک از رشته های ورزشی باید از کفپوش به ویژه ایی استفاده کرد.
با توجه به اینکه ورزش نیز مانند تمام کارهای دیگر می‌تواند با آسیب و جراحت همراه باشد، استفاده از کفپوش های استاندارد در حین ورزش می تواند این آسیب و صدمات را برای ورزشکاران به حداقل رساند.

کفپوش های ورزشی ظاهر خوبی به کف زمین می‌بخشند. بنابراین سالن های ورزشی یا اتاق های بازی کودکان را ایمن خواهند کرد. و اجازه آسیب یا ضربه دیدن ورزشکاران و کودکان در اثر زمین خوردن نمیدهد. با این حال این کفپوش برای فضاهای رو باز مناسب نبوده و نباید در برابر باران، برف یا اشعه یووی خورشید قرار بگیرد.

ویژگی های کفپوش آکام در راهنمای خرید کفپوش ورزشی :

رول
ضخامت: 4.5، 5.5، 6، 7، 8، 9
ساخت: ایران
کاربری ها: محیط های ورزشی، باشگاه های بدنسازی، ورزش های انفرادی، شهربازی و زمین های بازی فضاهای سربسته
ابعاد: دارای عرض 1.5 متری
مقاوم در برابر ضربه و سایش
دارای ثبات رنگ،بدون بو و آلودگی محیطی،با قابلیت درزجوش و یکپارچگی تمام سطح
آنتی باکتریال
مقاوم در برابر فرورفتگی
تنها برند استاندارد در ایران و خاورمیانه
بدون کاهش ابعاد
مقاوم در برابر ضربات
رویه pvc و زیر فوم دار

خرید کف پوش ورزشی در سایت آکام سالن

در پایان، باید گفت کف پوش سالن ورزشی قیمت و انواع متفاوتی دارد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از این محصول و خرید با کارشناسان ما در آکام سالن در ارتباط باشید و بگذارید تا بهترین نوع و قیمت محصول مورد نظرتان را به شما معرفی کنیم.

تماس با ما