انواع کفپوش و تجهیزات ورزشی آکام

کفپوش آکام یکی از انواع کفپوش پشت فوم دار می باشد که مناسب برای فضاهای ورزشی و مکان‌هایی است. که به ایمنی و نرم بودن سطح کفپوش در اولویت قرار دارد .که از گزینه هایی مناسب برای خرید کفپوش به حساب می آید. این کفپوش ها از جنس پی وی سی و همچنین دارای فوم ارتجاعی هستند. و ضربه‌پذیری خوبی به کف زمین می‌بخشند. بنابراین سالن های ورزشی یا اتاق های بازی کودکان را ایمن می‌کند. و اجازه نمی‌دهد آسیب یا ضربه ای متوجه ورزشکاران و کودکان در اثر زمین خوردن شوند. با این حال انواع کفپوش برای فضاهای روباز اصلا مناسب نیستند . و نباید در برابر باران، برف یا اشعه یووی خورشید قرار بگیرد.

ویژگی های کف پوش آکام :

رول
ضخامت: 4.5، 5.5، 6، 7، 8، 9
ساخت: ایران
کاربری ها: محیط های ورزشی، باشگاه های بدنسازی، ورزش های انفرادی، شهربازی و زمین های بازی فضاهای سربسته
ابعاد: دارای عرض 1.5 متری
مقاوم در برابر ضربه و سایش
دارای ثبات رنگ،بدون بو و آلودگی محیطی،با قابلیت درزجوش و یکپارچگی تمام سطح
آنتی باکتریال
مقاوم در برابر فرورفتگی
تنها برند استاندارد در ایران و خاورمیانه
بدون کاهش ابعاد
مقاوم در برابر ضربات
رویه pvc و زیر فوم دار

تنوع و رنگ بندی کفپوش آکام:
.

تنوع و رنگ بندی در کفپوش آکام بالاست و هشت رنگ متنوع و جذاب دارد. اما نمی‌توان دو یا چند رنگ از این کفپوش را در کنار هم نصب و اجرا کرد. طرح های چوب و کفپوش های تک رنگ نیز در میان مدل های انواع کفپوش آکام دیده می شود. این محصول همچنین دارای ضخامت های متنوع از ۴٫۵ تا ۸ میلی متر است.

انواع کفپوش های ورزشی

1. کفپوش های قابل استفاده در سالن و فضای داخلی

بسیاری از ورزش ها در داخل سالن های ورزشی. و یا فضاهای سربسته انجام می شوند. و بعضی دیگر از ورزش‌ها مانند فوتسال، هندبال و… نیز هستند .که نوع منحصر به فردی از آنها در داخل. سالن های سربسته انجام می گیرد.
بنابراین با توجه به ورزش. مورد نظر باید کفپوش ورزشی مناسبی را انتخاب کرد.
برای کف سالن عمده ی ورزش ها .انواعی مختلفی از کفپوش هایی که از جنس پلاستیک یا وینیل هستند .را انتخاب کرد.

2. تاتامی

جنس آن از فوم آی وی آ می باشد.این نوع کفپوش ها به راحتی نصب شده. و قابل استفاده می باشند.
از ویژگی های برتر کفپوش های تاتامی. می توان به قابلیت حمل ، ضربه گیری بالا. و کاهش صدمات ناشی از آسیب اشاره نمود.
استفاده از این کفپوش ها در ورزش های رزمی مانند کاراته .و تکواندو مناسب بوده. و همچنین می توان .از آنها در رشته های بدنسازی نیز استفاده نمود.

3.کفپوش وینیل

این گروه از کفپوش ورزشی به کفپوش های خانگی معروف هستند. و می توانند گزینه ی خوبی برای پارکت باشند.ظاهر این کفپوش ها به صورت پازل میباشد. و به آسانی میتوان آن ها را نصب کرد. در ارتباط با خصوصیت های این نوع کفپوش ها می توان. به خاصیت آنتی باکتریال آن اشاره کرد. البته برای افرادی که میخواهند. از این نوع کفپوش ها در سالن های ورزشی استفاده کنند .توصیه میشود که از ضربه پذیری و مقاومت آن مطمئن باشند.

4.کفپوش تایل

از دسته کفپوش های پر کاربرد میتوان .به کفپوش تایل اشاره کرد. در حقیقت این نوع از انواع کفپوش ها. به عنوان کفپوش های همه منظوره شناخته میشوند. از جمله ویژگی هایی که برای این گروه از کفپوش ها میتوان در نظر گرفت. قیمت مناسب، نصب و شستشوی آسان، رنگبندی متنوع، عدم.نیاز به نصاب و … اشاره کرد. در کنار تمام ویژگی های مثبت بیان شده. برای این نوع کفپوش ها، ایرادی که برای آن ها میتوان در نظر گرفت. مقاومت ضعیف آن به خصوص در برابر رطوبت میباشد.

خرید انواع کفپوش آکام سالن

انواع کفپوش در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری نصب می شود. با دقت به نوع استفاده آن می توان کفپوش مناسب را انتخاب کرد. کفپوش های فروشگاهی، نمایشگاهی، کفپوش ورزشگاهی و سازمانی را دیده اید. به لحاظ جنس و کیفیت تفاوت بسیار زیادی بین کفپوش ها وجود دارد.

دکوراتیوها در انتخاب کفپوش مناسب، حساسیت زیادی نشان می دهند.زیرا که کف ساختمان از بزرگترین سطوح بعد از دیوارها به حساب می آید که این امر نکته ی مهمی در خرید کفپوش است.. هر گونه تغییری در این سطح روی دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارد. توصیه ما برای همچنین محیط‌هایی، استفاده از دیگر انواع کفپوش مانند موکت یا قالیچه است.

تنوع بالای محصولات آکام

به احتمال زیاد موضوع تنوع پذیری بالای کفپوش پی وی سی، یکی از دلایل اصلی محبوبیت این کفپوش به حساب می‌آید. با توجه به چنین مزایایی، شما می‌توانید برای هر محیطی و با نوجه به سلیقه‌ای که دارید،. کفپوشی را تهیه و استفاده کنید که بکار بخورد.

به فرض مثال شما می‌توانید از رنگ‌های روشن این محصول استفاده کرده و با این کار فضا را بازتر نشان دهید. دقت داشته باشید که اگر محیط مورد نظر شما کوچک می باشد.، از کفپوش تیره استفاده نکنید؛ چونکه این کار باعث کوچکتر دیده شدن محیط می‌شود. توصیه ما به شما برای چنین محیط‌هایی، انتخاب رنگ‌هایی در طیف کرم قهوه ای روشن است.

تماس با ما