انواع کفپوش و تجهیزات ورزشی آکام

انواع چمن مصنوعی فوتبال

انواع چمن مصنوعی فوتبال

لازم به ذکر است اولین عاملی که در خرید هر کالایی بسیار اهمیت دارد؛ داشتن اطلاعات کافی در مورد آن محصول است. برای خرید چمن مصنوعی فوتبال نیز داشتن اطلاعات کافی می تواند سبب صرفه جویی در هزینه های شما در دراز مدت شود.

در این مطلب قصد داریم نکاتی را در مورد چمن مصنوعی فوتبالی به شما بیاموزیم که کمتر فروشنده ای آن ها را با شما در میان خواهد گذاشت.

چمن مصنوعی همانگونه که از اسمش مشخص است. یک نوع چمن با ظاهری مانند طبیعی است. جنس این محصول از پلی اتیلن است. که یک نوع الیاف حساب میشود.

چمن مصنوعی نسبت به نوع طبیعی خود، مقاومت بالاتری دارد ومتراکم تر است. در مکان هایی که امکان رشد چمن طبیعی در آن ها نیست، از این محصول استفاده می شود.

چمن مصنوعی برای چه ورزش هایی مناسب است؟

بیسبال

ساکر

راگبی

فوتبال

چوگان

هاکی

فوتسال

بدمینتون

تنیس

گلف

کریکت

انواع چمن مصنوعی

1- از جنس نایلون

 این نوع از چمن در برابر دماهای بالا مقاومت خوبی از خود نشان می دهد؛ بدون این که در رنگ آن تغییر خاصی ایجاد شود و شکل اصلی خود را از دست دهد. همین موضوع باعث شده به عنوان یک انتخاب عالی برای بسیاری از افراد شناخته شود. زیرا دیگر نگران له شدن تصادفی یا آسیب دیدگی بر اثر تابش مستقیم آفتاب در ظاهر چمن نخواهید بود.

2- پلی اتیلن

بیشتر صاحب خانه هایی که به دنبال چمن برای خانه خود هستند، از محصولات ساخته شده از پلی اتیلن استفاده می کنند. زیرا این نوع چمن نه تنها با رنگ های سبز روشن و پرتراکم جذاب به نظر می رسد. بلکه نرم تر و طبیعی تر از مدل نایلونی بوده و معمولا برای محوطه سازی و زمین های ورزشی مانند فوتبال و بیسبال استفاده می شود.

3- پلی پروپیلن

این مدل ارزان ترین چمن مصنوعی شناخته می شود، و متاسفانه دوام کمتری نسبت به دو گزینه قبلی دارد. اما همچنان میتوان به عنوان قسمتی از فضای گلخانه و محوطه باغچه از آن استفاده کرد اما برای زمین بازی اصلا توصیه نمی شود.

خرید چمن مصنوعی، به راحتی از آکام سالن

شما می توانید برای آگاهی از قیمت این محصول و خرید متناسب با خواسته هایتان با مشاورین آکام سالن تماس بگیرید و خرید رضایت بخشی از محصولات ما داشته باشید.

تماس با ما